Sıcak Dakikalar İçin HEMEN ARA 002 378 111 042

Sıcak Dakikalar İçin HEMEN ARA  
 002 378 111 042

Sıcak Dakikalar İçin HEMEN ARA 002 378 111 042

HİKAYENİN BAŞLANGICI – 002 378 111 042

Canım çok sıkılıyordu, gecenin geç saatlerinde evde tekbaşıma ,yalnızdım. Yalnızlığımı giderecek ve canımın sıkıntısını alacak sohbet edecek birilerini arıyordum. Beni sohbeti ile baştan çıkaracak benim sıcacık bacaklarıma kelimeleri ile dokunacak, sıcak dakikalar yaşatacak bir erkek arıyordum. Forum sayfalarına telefon numaramı bırakarak sıcak dakikalar yaşatacak birileri acaba beni arar mı diye düşünüyordum.

Derken telefonum 10 dakika sonra çalmaya başladı. O kadar çok arayan vardı ki şaşkına döndüm. Telefonu açamadım. Acaba beni arayanlar kimlerdi? Bana neler söyleyeceklerdi diye düşünürken en sonunda telefonu açma cesaretini kendimde buldum.

Telefonu açtığımda karşımda azgın ve ateşli bir ses ile beni karşılayan biri vardı. Hadi beraber telefonda yalnızlığımızı giderim ve boşalalım dedi. Bu mümkün müydü? diye düşündüm. Tamam hadi ben varım dedim.

Aklımdan hiç geçmeyen o kadar muhteşem konular açtı ki çırılçıplak olana kadar iç çamaşırlarımı çıkardım. Bunun farkına vardığını anladım. Şuan ne yapıyorsun diye sorduğunda onun içimde olmasını hayal ettiğimi ve benim tüm bedenime dokunmasını istediğimi söyledim. Hayatımda ilk defa böyle bir heyecan yaşıyordum. Telefondaki sohbetimiz saatlerce sürdü ve ben kendimden geçmiştim. Seks bu kadar iyi olamazdı. Onun bana söylediği azdırıcı kelimelerle ben kendimden geçmeye devam ederken ben de ona en ateşli duygularımı anlattım.

Sanki yanyana ve çırılçıplak birbirimizi elliyorduk. Saatler geçtikçe ateşimiz daha da arttı. Göğüslerim taş gibi olmuştu. Alt tarafım sırılsıklam olmuştu. Artık beni kendimden geçiren bu adam ile seks yapmak istiyordum. Hikayenin devamı için beni arayın . Ben sizinle sohbete doyamam. Beni doyurabilecek varsa beni arasın.

Meryem

İstanbul


002 378 111 042

Dahili : 130

Gecenin Ateşi burada yanmaya başlasın.

sohbet kadin telefon numaralari
sohbet kadin telefon numaralari

Yorum bırakın